Het aftellen is officieel begonnen!.. - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Hijneman & van Beek x4 - WaarBenJij.nu Het aftellen is officieel begonnen!.. - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Hijneman & van Beek x4 - WaarBenJij.nu

Het aftellen is officieel begonnen!..

Door: Annelies

Blijf op de hoogte en volg Hijneman & van Beek x4

13 September 2015 | Nederland, Hilversum

Nog twee weken tot het grote avontuur gaat beginnen. De tassen staan klaar en we zijn druk bezig om alle spullen te verzamelen die we mee moeten nemen.. Dillema, dilemma! Hoeveel lange broeken? hoeveel shirtjes? Hoeveel onderbroeken? Het is maar lastig..

Om jullie gedurende onze reis op de hoogte te houden van onze belevenissen in de Outback, hebben we deze pagina aangemaakt. Elke keer als we weer iets hebben meegemaakt, zullen we dit met jullie delen. Jullie zullen een mail ontvangen als er weer een nieuwe update is. Sta je niet in de mailinglijst, voeg jezelf dan even toe. Dit kan links onderaan de pagina :)..

Wij gaan de komende dagen genoeg voorpret beleven, als het dan eindelijk zo ver is, zullen jullie weer een bericht ontvangen.

• 13 September 2015 - 20:23

Laura:

Jaja, wrijf het er nog even maar even in!..
    Dat het maar een mooie reis mag worden. Ik weet zeker dat jullie heel wat onvergetelijke momenten gaan beleven..

Liefs Laura!

• 14 September 2015 - 16:14

Els:

Leuk hoor dat wij op deze manier mee mogen genieten van al jullie belevenissen. Eindelijk kunnen jullie af gaan tellen. Het gaat er nu dan toch echt van komen. Wij wensen jullie veel voorpret en straks een machtig mooie vakantie. Maak maar heel veel foto's ,ik heb straks na mijn operatie heel veel tijd over om ze te bekijken. Groetjes van ons , u nog vanuit Kusadasi.

• 19 September 2015 - 11:47

Betha En Peter:

Leuk zo'n reisverslag. Geniet van de voorpret en voorbereidingen. We zien jullie verhalen tegemoet!
    Groetjes Betha en Peter

• 22 September 2015 - 12:58

Agnes:

Zo koffers gepakt en vliegpilletjes klaar??

• 23 September 2015 - 19:33

Ada:

Lieve mensen, wat een prachtige reis zal dit gaan worden en wat leuk dat we zo op de hoogte worden gehouden. Ik wens jullie alvast een hele goede vlucht voor de heenreis. Geniet en vergeet niet heel veel foto's te maken.
    Groetjes Ada

• 23 September 2015 - 21:53

Marcel Syl Gino :

Hoi allemaal nou nog 5 dagen en dan is t zover wij wensen jullie een super mooie reis en ben benieuwd naar de foto's en verslag nou lieverds liefs van ons

• 24 September 2015 - 08:49

Joke:

Nog 4 nachtjes.......Hele fijne mooie vakantie allemaal!Liefs Joke

• 25 September 2015 - 15:50

Marja En Bert:

Lieve Mensen.
    Eindelijk , nog 3 nachtjes slapen en jullie mogen eindelijk op reis.
    Het is een hele voorbereiding geweest , alles wat wij gehoord en gezien hebben ziet het er goed uit.
    Geniet , en laat veel van jullie horen en zien.
    Groetjes Marja en Bert.

• 27 September 2015 - 22:02

Marcel Syl Gino :

Nog 1 nachtje en t avontuur kan beginnen .Hele goeie reis en heel veel plezier daar .Ben gezond jaloers op jullie .Heel veel plezier allemaal dikke knuffels van ons

• 28 September 2015 - 11:50

Hanneke En Hans:

It's D-day. Heel veel plezier de komende weken en ga er lekker met het cluppie van genieten. Fijne vlucht voor vandaag. Wij houden hier de oudjes wel op de hoogte.

• 09 Oktober 2015 - 16:17

Constance:

Geweldige belevenis , heel veel plezier ..........