Beestenboel - Reisverslag uit South Stradbroke, Australië van Hijneman & van Beek x4 - WaarBenJij.nu Beestenboel - Reisverslag uit South Stradbroke, Australië van Hijneman & van Beek x4 - WaarBenJij.nu

Beestenboel

Blijf op de hoogte en volg Hijneman & van Beek x4

09 Oktober 2015 | Australië, South Stradbroke

We vervolgen onze trip naar de Australian Zoo wat ons wat tegen viel de dieren waren waarschijnlijk nog een beetje in winterslaap.
De krokodillenshow was erg amateuristisch, Steven Irwin zou zich omdraaien in zijn graf.
Daarna gingen we op familie bezoek (Dick zijn oom Gerard) waar we allerlei dieren mochten aanschouwen, zijn hond Buddy, zijn paard Chester en dan de vele mooie vogels, lorries, kaketoes, prachtige duiven met kuifjes en ook nog een kangeroo .
Vervolgens naar Harvey Bay,daar op de boot gestapt om walvissen te spotten en ja hoor dat hebben we ook zeker gedaan,wat erg indrukwekkend was zo dichtbij en zo groot dat deze beesten zijn.
Om een verfrissende duik te nemen in ons eigen zwembadje (zie foto) . Met leedwezen namen we afscheid van ons luxe optrekje om daarna de volgende dag zo'n 700 km te rijden.

Tot de volgende wifi stop!!!

• 09 Oktober 2015 - 07:39

Mariska Van Geijn:

Wat een avontuur zo, heerlijk. Jammer dat de Zoo tegenviel. Ik wist niet dat jullie je zwembad moesten delen met de walvis. Is die zo groot dan ;-);-).
    Die foto komt dan nog wel, denk ik hihihi.
    Veel plezier verder nog.
    Gr. Mariska

• 09 Oktober 2015 - 09:11

Yvonne En John :

Wat een indrukken doen jullie op zeg! Geweldig die walvis. Heel veel plezier nog, we zijn benieuwd naar jullie volgende verslag.

• 09 Oktober 2015 - 13:38

Joke :

Wat een gezellige beestenboel bij Oom Gerard, dat maakt alles toch weer goed. En een walvis, hoe byzonder om die te mogen zien! Geweldig! Genieten van alles ! En niet vergeten aan de goede kant van de weg te rijden die 700 km.......:)

• 10 Oktober 2015 - 08:02

Hijneman & Van Beek X4 :

Daar is dan na veel bloed zweet en tranen eindelijk de foto van ons privé zwembad.!!!!!!

• 10 Oktober 2015 - 22:32

Rietje Hom:

Ik geniet van de foto's, en het verslag van de reis.
    Nog veel plezier met ze alle hartelijke groeten R.Hom.

• 10 Oktober 2015 - 22:57

Hans En Agnes:

Jullie hebben het echt slecht daar in Australië zien we!!
    Echt afzien!!

• 11 Oktober 2015 - 16:46

Marco En Els :

Hallo allen.
    Wat een leuke dingen ondernemen jullie zeg. Vanmiddag Laura gesproken en die film van de walvis gezien en ook de rondleiding door jullie hotelkamer. Nou dat is op stand wonen hoor. Wat een luxe,kan me voorstellen dat jullie daar niet graag weg wilde. Fijn dat het weerzien met oom Gerard en familie leuk was. We kijken weer met veel plezier uit naar de volgende berichten en foto's. Veel plezier en geniet ze.

• 13 Oktober 2015 - 09:42

Ria (vriendin Ada Van De Koffie In Dorp):

Ik wil heel graag jullie reisverslag lezen en daarom heb ik mij aangemeld!
    Mijn zoon woont in Brisbane dus vandaar mijn interesse.