De eerste dagen Down Under!! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Hijneman & van Beek x4 - WaarBenJij.nu De eerste dagen Down Under!! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Hijneman & van Beek x4 - WaarBenJij.nu

De eerste dagen Down Under!!

Door: Aussies

Blijf op de hoogte en volg Hijneman & van Beek x4

01 Oktober 2015 | Australië, Brisbane

Na een lange reis veilig aangekomen in Down under!! Daar door de vele controles heen en ja hoor wie mogen er weer in een lijn gaan staan om door een hond besneuffeld te worden... Wij!!!!!! Gelukkig niets aan de hand en konden we richting de verhuurder om de auto op te halen. Maar ja dat kan natuurlijk niet in 1 keer goed gaan, de auto was helaas niet aanwezig!!! Dus dan maar tijdelijk genoegen genomen met een vervangende auto. De rest van de dag doorgebracht in het bruisende Brisbane. 's Avonds met de hop-off boot naar de overkant van de rivier om een hapje te eten. Vanmorgen de juiste auto opgehaald op het vliegveld. Daarna snel weer terug naar het apartement want er was natuurlijk wat te vieren vandaag. Jaja Rijk is 40 jaar in dienst bij dat bedrijf van die "blauwe enveloppen". Als dat geen pestatie is. Van Laura een leuke verassing gehad om dit vandaag te kunnen vieren. Een lunch op de mooiste plek met uitzicht over Brisbane. Morgen zullen we onze reis vervolgen richting de Australian Zoo.

Tot een volgend verslag.....

• 01 Oktober 2015 - 15:30

Peter En Betha:

Rijk, allereerst van harte met je 40-jarig jubileum! Het is intussen al voorbij denk ik met het tijdsverschil daar.
    Jullie hebben ook wel haperingen in het begin van de reis, maar hopelijk gaat nu alles naar wens.
    Kijken uit naar jullie volgende verslag. De foto's zijn al heel leuk!
    Groetjes Peter en Betha

• 01 Oktober 2015 - 15:58

Ada:

Gelukkig veilig aangekomen en die vervangende auto is natuurlijk een giller.
    Leuke foto's. Veel plezier en tot het volgende verslag.
    Groetjes Ada en moeder.

• 01 Oktober 2015 - 16:46

Joke:

40 jarig jubileum, dat is pas wat! Gefeliciteerd Rijk! En dat vieren aan de andere kant van de wereld! Geweldig hoor. In die auto wil ik ook wel een rondje rijden, leuk zeg! Genieten met zn allen! Lieve groet Joke

• 01 Oktober 2015 - 17:25

Laura:

Blij dat de lunch en het uitzicht de moeite waard waren! Nog heeel even oefenen met de selfiestick.. Over vijf weken verwacht ik een foto waarop jullie allemaal tegelijk naar het vogeltje kijken en lachen ;)..

Veel plezier in de Dierentuin (als ik dat zo oneerbiedig mag zeggen?!)..

Liefs Laura!

• 01 Oktober 2015 - 19:31

Els Rebel:

Wat leuk om jullie eerste verslag te lezen. Dat die hond aan jullie snuffelt komt vast doordat ze Holly geroken hebben. (lekker teefje he). Nou om die auto een dagje te mogen rijden(of stond die gewoon in de garage te pronken )is best geinig. Nou nog een foto maken van de auto waarin jullie je nu vervoeren.
    Mijn werkdag zit er nu op en ook ik had net als Rijk een jubileum vandaag. Rijk,van harte dat je het al 40 jaar uit houdt bij de Belastingdienst. Ik reeds 25 jaar als gastouder. Van de ouders van Bente en Roope een enorme mooie bos bloemen gekregen. Van het Gastouderbureau zelf niets gehoord. Best wel schandalig hoor ,vind ik.Nou heel veel plezier in de Zoo en ik kijk al uit naar de volgende berichten en foto"s.
    Groetjes Els(en natuurlijk ook van Marco en een poot van Holly)

• 03 Oktober 2015 - 00:32

Ellie Puijk:

Hoi vakantiegangers!
    ff mailen naar de andere kant van de wereld, wauw!
    Leuk om jullie reis te kunnen volgen en dat van de eerste dagen ziet er goed uit.
    Die auto, prachtig.
    Rijk Van Harte Gefeliciteerd met je 40-jarig jubileum!
    Veel plezier daar! groet Ellie

• 03 Oktober 2015 - 17:37

Marja En Bert:

Hoi Allemaal
    Fijn om te horen ,dat alles goed gaat, en om jullie reis te volgen.
    Jammer van het gesnuffel en de auto. Maar nu is het vieren van de vakantie.
    Rijk nog VAN HARTE GEFELICITEERD, ik had een app gestuurd op de dag van je jubileum, maar ik weet niet of je hem gezien heb
    Groetjes van ons , en van OMA Truus.

• 04 Oktober 2015 - 19:34

Wil Lugten:

Hallo Annelies Rijk en de anderen,

Leuk om jullie verslag te lezen en de foto's te zien!
    Heel veel plezier met elkaar in dat mooie groteland!

Groeten!

• 06 Oktober 2015 - 11:15

Syl Mars Gino:

Hoi allemaal wat een leuk eerste verslag en superleuk auto wil ik ook wel in rijden hihi vindt m supergaaf ben blij dat jullie t zo super hebben heerlijk en rijk beetje laat wij met felicitaties maar van harte gefeliciteerd nou lekker genieten liefs uit blaricum

• 08 Oktober 2015 - 21:51

Jacqueline Van Berkel:

Ik wens jullie heeeeel veel plezier! Een goede reis in een fantastisch land! Zal met plezier jullie verslagen lezen!