Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Hijneman & van Beek x4 - WaarBenJij.nu Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Hijneman & van Beek x4 - WaarBenJij.nu

Sydney

Blijf op de hoogte en volg Hijneman & van Beek x4

21 Oktober 2015 | Australië, Sydney

Na een goeie vlucht aangekomen in Sydney. Taxi genomen naar ons appartement in Bondi.... Bij aankomst bleek dit hotel na een telefoontje met de eigenaar al zo'n zes maanden niet meer verhuurd te worden. Daar stonden we dan. Op naar een wifi-spot om een nieuw onderkomen te zoeken. Na wat speurwerk iets leuks kunnen vinden in het centrum van Sydney.. (financiële bijdrage is welkom!!) Met de trein op weg naar het centrum, opzoek naar ons nieuwe hotel. Helaas stonden we ook daar voor een gesloten deur, maar na een telefoontje was dat snel verholpen.
De volgende dagen veel gezien, zoals het Opera House, de Harbour Bridge en de Rocks. Een dagje strand aan Manly Beach. Morgen weer een vlucht op het programma richting Adelaide. Dan zullen jullie waarschijnlijk een tijdje niet van ons horen ( wifi niet tot onze beschikking), maar we wachten met smart op jullie reacties vanuit het koude Nederland!!

Tot later...

• 21 Oktober 2015 - 11:53

Laura:

Ja hoor! Daar zijn onze wereldreizigers weer :).. Er moest natuurlijk ook wel iets fout gaan. Dat was om dat superdeluxe appartement te compenseren!
    Als er straks geen Wifi is, moeten we maar weer ouderwets smsen.. Als je klikt op dat icoontje waar Bericht staat, zou je ook moeten kunnen laten weten dat jullie weer veilig geland zijn.. ;)

Hier in Nederland is het helemaal niet koud, het is gewoon bijzonder fris!~

Liefs Lau -x-

• 21 Oktober 2015 - 12:58

Ada:

Hoi allemaal, zo te lezen al heel wat ondernomen en veel gezien en beleefd en ja, dat er iets niet helemaal goed gaat is dus wel te verwachten. Gelukkig allemaal weer opgelost. De tijd vliegt!!!
    Veel plezier in Adelaide.

• 21 Oktober 2015 - 13:49

Peter En Betha:

Hoi, gelukkig krijgen we weer een berichtje via de mail. Jullie hebben al heel veel gezien zeg! De tijd gaat ook wel heel snel hoor. Geniet in Adelaide! Groetjes Betha en Peter

• 21 Oktober 2015 - 18:37

Yvonne En John Bitter:

Hoi wereldreizigers. zo te lezen gaat het jullie goed, ondanks de onverwachte kleine tegenslagen. Maar..., dat maakt het ook wel weer spannend toch? Wat een programma werken jullie af zeg. Als jullie weer thuis zijn mag je nog wel 2 weken extra vrij nemen om alles te kunnen verwerken, fotoboeken te maken, etc. In ieder geval nog heel veel plezier gewenst. We zijn benieuwd naar het volgende verslag! Groetjes, Yvonne en John.

• 21 Oktober 2015 - 18:52

Marjolijn:

Sjonge jonge wat een avontuur!!! Geniet nog van jullie reis!'

• 21 Oktober 2015 - 18:59

Els Rebel:

Hoi daar down under. Wat een belevenissen zeg. Wat maken jullie veel mee. Dat daar ook af en toe een miskleun bij zit maakt de uitdaging alleen maar groter. Een goede vlucht en heel veel plezier in Adelaide. Groetjes van Marco en Els.

• 21 Oktober 2015 - 19:20

Henk En Martha:

Hallo daar beneden,

Inmiddels zijn wij weer terug van onze vakantie en hebben jullie berichten gelezen. Mooie verhalen en foto's. Geniet er nog maar even van want voordat jullie er erg in hebben is het al weer over. Veel plezier nog en tot het volgende verhaaltje ( of in Nederland ).
    Groetjes Henk en Martha

• 22 Oktober 2015 - 09:40

Evelien Smallenburg:

Hoi Luitjes,
    Jullie willen helemaal niet weten hoe of het hier is, maar alles gaat goed hoor. Hier wordt gewoon gewerkt. Zijn een beetje jaloers op jullie. Al die mooie plaatjes. Geniet nog even met volle teugen, zuig het op als een spons. Houd het allemaal heel en have fun. Het is allemaal zo weer voorbij.
    Gelukkig hebben jullie dan nog de foto's en elkaar om nog jarenlang herinneringen op te halen.
    Knuffels Bert en Evelien

• 22 Oktober 2015 - 12:46

Joke:

Lieve allemaal aan de andere kant van de wereld, jullie genieten heerlijk van de mooie reis zo te lezen. Nu op naar de kangoeroes! Dat lijkt mij ook zo geweldig! Veel foto`s maken hoor dan kunnen wij ook allemaal meegenieten. Hilversumse groetjes ook van de kuifjes ;-)

• 22 Oktober 2015 - 15:01

Els Van Leeuwen:

Een lieve groet aan allemaal van Adrie en Els.